Multimodal Teaching and Learning (PDF)
The Rhetorics of the Science Classroom
(Sprache: Englisch)
This book takes a radically different look at communication, and in doing so presents a series of challenges to accepted views on language, on communication, on teaching and, above all, on learning. Drawing on extensive research in science classrooms, it...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
28.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Multimodal Teaching and Learning (PDF)“
This book takes a radically different look at communication, and in doing so presents a series of challenges to accepted views on language, on communication, on teaching and, above all, on learning. Drawing on extensive research in science classrooms, it presents a view of communication in which language is not necessarily communication - image, gesture, speech, writing, models, spatial and bodily codes. The action of students in learning is radically rethought: all participants in communication are seen as active transformers of the meaning resources around them, and this approach opens a new window on the processes of learning.
Autoren-Porträt von Gunther Kress, Carey Jewitt, Jon Ogborn, Tsatsarelis Charalampos
Gunther Rolf Kress MBE is Professor of Semiotics and Education in the Department of Culture, Communication and Media at IOE, UCL's Faculty of Education and Society, University College London, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Gunther Kress , Carey Jewitt , Jon Ogborn , Tsatsarelis Charalampos
- 2014, 1. Auflage, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 1472571045
- ISBN-13: 9781472571045
- Erscheinungsdatum: 11.09.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.74 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Multimodal Teaching and Learning"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Multimodal Teaching and Learning".
Kommentar verfassen