Musical Agency and the Social Listener (ePub)
(Sprache: Englisch)
In this book, Palfy contends that music has the potential to engage us in social processes and that those processes can be experienced as a social interaction with a musical agent.
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Produktinformationen zu „Musical Agency and the Social Listener (ePub)“
In this book, Palfy contends that music has the potential to engage us in social processes and that those processes can be experienced as a social interaction with a musical agent.
Autoren-Porträt von Cora S. Palfy
Cora S. Palfy is assistant professor of Music, Elon University, USA
Bibliographische Angaben
- Autor: Cora S. Palfy
- 2021, 1. Auflage, 202 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000463362
- ISBN-13: 9781000463361
- Erscheinungsdatum: 21.10.2021
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 9.41 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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