Building Genre Knowledge / Second Language Writing (ePub)
(Sprache: Englisch)
Adopting an interdisciplinary perspective, BUILDING GENRE KNOWLEDGE provides a unique look into the processes of building genre knowledge while offering a dynamic theory of those processes that is inclusive of both monolingual and multilingual writers-a...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
21.60 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Building Genre Knowledge / Second Language Writing (ePub)“
Adopting an interdisciplinary perspective, BUILDING GENRE KNOWLEDGE provides a unique look into the processes of building genre knowledge while offering a dynamic theory of those processes that is inclusive of both monolingual and multilingual writers-a necessary move in today's linguistically diverse classrooms. It will therefore be of great interest to researchers and practitioners in both first and second language writing studies.
Autoren-Porträt von Christine Tardy
Christine M. Tardy is an Associate Professor of English at the University of Arizona. She has taught English as a second or foreign language in the U.S., Czech Republic, Japan, and Turkey. She has published extensively in the areas of genre and discourse studies, second language writing, and academic writing instruction.
Bibliographische Angaben
- Autor: Christine Tardy
- 2009, 331 Seiten, Englisch
- Verlag: Parlor Press, LLC
- ISBN-10: 1602355150
- ISBN-13: 9781602355156
- Erscheinungsdatum: 15.07.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.78 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Building Genre Knowledge / Second Language Writing"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Building Genre Knowledge / Second Language Writing".
Kommentar verfassen