Perceived Effective Teacher: Does One Impact on the Academic Performance of College Students in Ateneo de Naga University? (eBook / ePub)
Produkt empfehlen
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Facebook senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Twitter senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn Sie hier klicken, wird der Button aktiv und Sie können Ihre Empfehlung an Google+ senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Dritte übertragen – siehe i.
Wenn Sie diese Felder durch einen Klick aktivieren, werden Informationen an Facebook, Twitter oder Google in die USA übertragen und unter Umständen auch dort gespeichert. Näheres erfahren Sie durch einen Klick auf das i.
Versandkostenfrei

Weitere Produktdetails
Produktinformationen zu „Perceived Effective Teacher: Does One Impact on the Academic Performance of College Students in Ateneo de Naga University? (eBook / ePub)“
Bachelor Thesis from the year 1996 in the subject Pedagogy - Higher Education, grade: Very Good, Ateneo de Naga University, course: B.S. Psychology, language: English, abstract: Excellence is what universities inspire and inculcate to their students. What connect universities to their students are teachers. For the students, the teachers are the faces and images of excellence. Thus, what makes teachers exemplary of excellence as perceived by students? If students perceive their teacher as excellent and effective, does this perception impact on their academic performance?In the literature, there exists a consensus of what is an effective teacher. Studies focus on the qualities and traits of this teacher. Among these qualities, which one is most preferred by students? Do students with various academic performance differ in their perception and preference of an effective teacher? Are these qualities related to the academic performance of the students?
This study shows that there is a ranking of qualities of an effective that the students with different academic performance prefer. And there is no relation between the perception of an effective and students' academic performance.
Autoren-Porträt von Menandro Abanes
Menandro S. Abanes is a researcher from the Philippines. He earned his PhD in Social Science from Radboud University Nijmegen. He teaches at Ateneo de Naga University in Bicol, Philippines.Produktdetails
2011, 38 Seiten, Englisch, Verlag: GRIN Verlag, ISBN-10: 3640922603, ISBN-13: 9783640922604, Erscheinungsdatum: 23.05.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.89 MB
- Ohne Kopierschutz
Sie sind aus Deutschland? Perceived Effective Teacher: Does One Impact on the Academic Performance of College Students in Ateneo de Naga University? bei Weltbild.de kaufen.
Kommentare zu "Perceived Effective Teacher: Does One Impact on the Academic Performance of College Students in Ateneo de Naga University?"
Keine Kommentare vorhanden
Jetzt ersten Kommentar schreiben!Schreiben Sie den ersten Kommentar zu "Perceived Effective Teacher: Does One Impact on the Academic Performance of College Students in Ateneo de Naga University?".
Kommentar verfassen