Performative Language Learning with Refugees and Migrants (PDF)
Embodied Research and Practice in the Sorgente Project
(Sprache: Englisch)
This book investigates the use of performative language pedagogy in working with refugees and migrants, exploring performative language teaching as the application of drama, music, dance and storytelling to second language acquisition.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
55.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Performative Language Learning with Refugees and Migrants (PDF)“
This book investigates the use of performative language pedagogy in working with refugees and migrants, exploring performative language teaching as the application of drama, music, dance and storytelling to second language acquisition.
Autoren-Porträt
Erika Piazzoli is Assistant Professor in Arts Education, Trinity College Dublin, Ireland.Fiona Dalziel is Associate Professor of English Language and Translation, University of Padova, Italy.
Bibliographische Angaben
- 2024, 1. Auflage, 226 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Erika Piazzoli, Fiona Dalziel
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040002544
- ISBN-13: 9781040002544
- Erscheinungsdatum: 29.03.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.55 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Performative Language Learning with Refugees and Migrants"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Performative Language Learning with Refugees and Migrants".
Kommentar verfassen