Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education (ePub)
Supporting Transparent Assessment across Artistic Disciplines
(Sprache: Englisch)
Drawing on theoretical and empirical insights from Arts teachers in Canada and Europe, this edited volume explores the question of how learning in the arts can be effectively and fairly assessed in the context of higher education.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education (ePub)“
Drawing on theoretical and empirical insights from Arts teachers in Canada and Europe, this edited volume explores the question of how learning in the arts can be effectively and fairly assessed in the context of higher education.
Autoren-Porträt
Diane Leduc is Full Professor in the Didactics Department at the University of Quebec in Montréal, Canada.Sébastien Béland is Associate Professor in the Department of Educational Policy and Foundations at the University of Montréal, Canada.
Bibliographische Angaben
- 2021, 1. Auflage, 327 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Diane Leduc, Sébastien Béland
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000465217
- ISBN-13: 9781000465211
- Erscheinungsdatum: 04.11.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.15 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education".
Kommentar verfassen