Preface to the philosophy of education (International Library of the Philosophy of Education Volume 24) (PDF)
(Sprache: Englisch)
The author believes that most 'philosophy of education' until now has been little more than the promotion of particular ideologies, and that progress can be made only by a more analytical approach. He therefore outlines the nature of 'philosophy of...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
72.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Preface to the philosophy of education (International Library of the Philosophy of Education Volume 24) (PDF)“
The author believes that most 'philosophy of education' until now has been little more than the promotion of particular ideologies, and that progress can be made only by a more analytical approach. He therefore outlines the nature of 'philosophy of education' and defines some of its major problems by examining key notions such as the value of education, the nature and implications of learning and what should be learned.
Bibliographische Angaben
- Autor: John Wilson
- 2010, 264 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135169985
- ISBN-13: 9781135169985
- Erscheinungsdatum: 25.02.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.54 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Preface to the philosophy of education (International Library of the Philosophy of Education Volume 24)"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Preface to the philosophy of education (International Library of the Philosophy of Education Volume 24)".
Kommentar verfassen