Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning (PDF)
(Sprache: Englisch)
Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning provides a lively introduction to the much debated topics of talk and group collaboration in classrooms, and the development of interactive approaches to teaching.
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
37.60 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning (PDF)“
Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning provides a lively introduction to the much debated topics of talk and group collaboration in classrooms, and the development of interactive approaches to teaching.
Autoren-Porträt von Alan Pritchard, John Woollard
Alan Pritchard is Associate Professor of Education at the University of Warwick. He worked in primary schools for many years and has published widely on a range of educational topics.John Woollard is Lecturer in Information Technology Education in the School of Education at the University of Southampton. He has previously taught in both primary and secondary schools. He now researches teaching and learning with computers.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Alan Pritchard , John Woollard
- 2013, 120 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136995722
- ISBN-13: 9781136995729
- Erscheinungsdatum: 13.05.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.80 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Psychology for the Classroom: Constructivism and Social Learning".
Kommentar verfassen