Public Relations Planning (PDF)
A Strategic Approach
(Sprache: Englisch)
This book lays out the steps involved in planning and executing a successful PR campaign. A strategic approach and plenty of practical insights give students a real edge when it comes to executing an effective campaign.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Public Relations Planning (PDF)“
This book lays out the steps involved in planning and executing a successful PR campaign. A strategic approach and plenty of practical insights give students a real edge when it comes to executing an effective campaign.
Autoren-Porträt von Edward T. Vieira Jr.
Edward T. Vieira, Jr. is Professor of Marketing and Statistics in the School of Business at Simmons University, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Edward T. Vieira Jr.
- 2018, 1. Auflage, 556 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351590405
- ISBN-13: 9781351590402
- Erscheinungsdatum: 03.10.2018
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 12 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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