Qualitative Research Methods in Consumer Psychology (ePub)
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Paul M.W. Hackett is a Professor of Ethnography and Consumer Behavior at Emerson College, USA and a visiting academic in the Philosophy Department at the University of Oxford, UK. His books include Facet Theory and the Mapping Sentence: Evolving Philosophy, Use and Application, Fine Art and Perceptual Neuroscience: Field of Vision and the Painted Grid, and Conservation and the Consumer: Understanding Environmental Concern. His research and writing has appeared in Psychometrika; International Review of Retail, Distribution, and Consumer Research; Environment and Behavior; the British Journal of Management; Multivariate Behavior Research; and other prestigious journals. He is a Chartered Psychologist in the UK.
- 2015, 352 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Paul Hackett
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317690273
- ISBN-13: 9781317690276
- Erscheinungsdatum: 20.08.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 5.07 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Qualitative Research Methods in Consumer Psychology".
Kommentar verfassen