Queering STEM Culture in US Higher Education (PDF)
Navigating Experiences of Exclusion in the Academy
(Sprache: Englisch)
Adopting an intersectional lens, this timely volume explores the lived experiences of members of the queer and trans community in post-secondary STEM culture in the US to provide critical insights into progressing socially just STEM education pathways.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Queering STEM Culture in US Higher Education (PDF)“
Adopting an intersectional lens, this timely volume explores the lived experiences of members of the queer and trans community in post-secondary STEM culture in the US to provide critical insights into progressing socially just STEM education pathways.
Autoren-Porträt von Kelly J. Cross, Stephanie Farrell, Bryce Hughes
Kelly J. Cross is an Assistant Professor of Chemical and Materials Engineering at University of Nevada Reno, USA.Stephanie Farrell is a Professor and Founding Department Head of Experiential Engineering Education at Henry M. Rowan College of Engineering, Rowan University, USA.
Bryce E. Hughes is an Assistant Professor of Adult & Higher Education at Montana State University, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kelly J. Cross , Stephanie Farrell , Bryce Hughes
- 2022, 1. Auflage, 320 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kelly J. Cross, Stephanie Farrell, Bryce Hughes
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 100059288X
- ISBN-13: 9781000592887
- Erscheinungsdatum: 28.06.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.51 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Queering STEM Culture in US Higher Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Queering STEM Culture in US Higher Education".
Kommentar verfassen