Racialisation in Early Years Education (ePub)
Black Children's Stories from the Classroom
(Sprache: Englisch)
This timely book explores the unique experiences of young black children during their first year of school and supports an understanding of how entry into the early years environment impacts on identity. The text enables the reader to relate to the reality...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
50.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Racialisation in Early Years Education (ePub)“
This timely book explores the unique experiences of young black children during their first year of school and supports an understanding of how entry into the early years environment impacts on identity. The text enables the reader to relate to the reality of black children's experience and offers suggestions for effective anti-racist practice.
Autoren-Porträt von Gina Houston
Gina Houston has experience working with young black children and their families in England and Jamaica. Since qualifying as a teacher she has been a nursery school head teacher, trainer, early years advisor and children's centre manager. Working for a national charity, she has also supported practitioners in adopting anti-racist practice and policy across the early years sector.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gina Houston
- 2018, 148 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351588001
- ISBN-13: 9781351588003
- Erscheinungsdatum: 21.09.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.95 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Racialisation in Early Years Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Racialisation in Early Years Education".
Kommentar verfassen