Re-Membering History in Student and Teacher Learning (ePub)
An Afrocentric Culturally Informed Praxis
(Sprache: Englisch)
"Re-Membering" History in Student and Teacher Learning explains and illustrates a praxis that merges Afrocentric theory and principles of culturally informed curricular practice to reconnect multiple knowledge bases and experiences by producing and then...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
66.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Re-Membering History in Student and Teacher Learning (ePub)“
"Re-Membering" History in Student and Teacher Learning explains and illustrates a praxis that merges Afrocentric theory and principles of culturally informed curricular practice to reconnect multiple knowledge bases and experiences by producing and then studying the use of democratized student texts.
Autoren-Porträt von Joyce E. King, Ellen E. Swartz
Joyce E. King holds the Benjamin E. Mays Endowed Chair for Urban Teaching, Learning and Leadership at Georgia State University, USA. Ellen E. Swartz is an Education Consultant in curriculum development and the construction of culturally informed instructional materials for K-12 teachers and students.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Joyce E. King , Ellen E. Swartz
- 2014, 268 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134705344
- ISBN-13: 9781134705344
- Erscheinungsdatum: 05.03.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.64 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Re-Membering History in Student and Teacher Learning"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Re-Membering History in Student and Teacher Learning".
Kommentar verfassen