Reassessing 'Ability' Grouping (PDF)
Improving Practice for Equity and Attainment
(Sprache: Englisch)
Presenting original qualitative and quantitative data from a large-scale empirical research project conducted in British secondary schools, this text analyses the impacts of attainment grouping on pupil outcomes, teacher effectiveness and social equality.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
50.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reassessing 'Ability' Grouping (PDF)“
Presenting original qualitative and quantitative data from a large-scale empirical research project conducted in British secondary schools, this text analyses the impacts of attainment grouping on pupil outcomes, teacher effectiveness and social equality.
Autoren-Porträt von Becky Francis, Becky Taylor, Antonina Tereshchenko
Becky Francis is Director of the UCL Institute of Education, UK. Becky Taylor is Senior Research Fellow in the Centre for Teachers and Teaching Research, UCL Institute of Education, UK.
Antonina Tereshchenko is Research Fellow in the Centre for Teachers and Teaching Research, UCL Institute of Education, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Becky Francis , Becky Taylor , Antonina Tereshchenko
- 2019, 1. Auflage, 190 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429791194
- ISBN-13: 9780429791192
- Erscheinungsdatum: 23.07.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.52 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Reassessing 'Ability' Grouping"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reassessing 'Ability' Grouping".
Kommentar verfassen