Reassessing the Impact of Teaching Assistants (ePub)
How research challenges practice and policy
(Sprache: Englisch)
This key text examines the impact of teaching assistants on pupils' learning, and provides a conceptually and empirically strong explanatory framework that shows teachers and student teachers how teaching assistants can be better deployed.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
49.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reassessing the Impact of Teaching Assistants (ePub)“
This key text examines the impact of teaching assistants on pupils' learning, and provides a conceptually and empirically strong explanatory framework that shows teachers and student teachers how teaching assistants can be better deployed.
Autoren-Porträt von Peter Blatchford, Anthony Russell, Rob Webster
Peter Blatchford is Professor in Psychology and Education at the Institute of Education, University of London, UK and was the DISS Project Director. Dr Anthony Russell is a researcher at the Institute of Education, University of London, UK, and was a school teacher and science advisor.
Rob Webster is a researcher at the Institute of Education, University of London, UK, and worked for many years as a TA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Peter Blatchford , Anthony Russell , Rob Webster
- 2012, 176 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136518428
- ISBN-13: 9781136518423
- Erscheinungsdatum: 20.02.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.73 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reassessing the Impact of Teaching Assistants"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reassessing the Impact of Teaching Assistants".
Kommentar verfassen