Recognizing and Serving Low-Income Students in Higher Education (PDF)
An Examination of Institutional Policies, Practices, and Culture
(Sprache: Englisch)
This contributed volume uncovers the biases that prevent post-secondary institutions from serving low-income students and offers guidance for adopting policies and practices to help these students thrive.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
62.20 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Recognizing and Serving Low-Income Students in Higher Education (PDF)“
This contributed volume uncovers the biases that prevent post-secondary institutions from serving low-income students and offers guidance for adopting policies and practices to help these students thrive.
Autoren-Porträt
Adrianna Kezar is Associate Professor for Higher Education at the University of Southern California.
Bibliographische Angaben
- 2010, 288 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Adrianna Kezar
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136968148
- ISBN-13: 9781136968143
- Erscheinungsdatum: 13.09.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.79 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Recognizing and Serving Low-Income Students in Higher Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Recognizing and Serving Low-Income Students in Higher Education".
Kommentar verfassen