Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms (PDF)
Acknowledging teacher and student dialogue as key to student development, this volume takes a critical perspective on notions of classroom participation, extending previous scholarship to illustrate how critical, dialogic pedagogies can promote equity and inclusivity.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Acknowledging teacher and student dialogue as key to student development, this volume takes a critical perspective on notions of classroom participation, extending previous scholarship to illustrate how critical, dialogic pedagogies can promote equity and inclusivity.
Guadalupe Valdés is Bonnie Katz Tenenbaum Professor of Education at Stanford University, USA.
Aída Walqui directs the Teacher Professional Development Program at WestEd, USA.
- 2020, 1. Auflage, 218 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Amanda Kibler, Guadalupe Valdés, Aída Walqui
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000225704
- ISBN-13: 9781000225709
- Erscheinungsdatum: 19.11.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.52 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconceptualizing the Role of Critical Dialogue in American Classrooms".
Kommentar verfassen