(Re)constructing Gender in a New Voice (ePub)
A Special Issue of the Journal of Language, Identity, and Education
(Sprache: Englisch)
The articles in this special issue examine the relationship between gender identity and second language learning from a variety of perspectives, all of which share a basic grounding in sociocultural theories of learning and poststructural theories of language.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
66.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „(Re)constructing Gender in a New Voice (ePub)“
The articles in this special issue examine the relationship between gender identity and second language learning from a variety of perspectives, all of which share a basic grounding in sociocultural theories of learning and poststructural theories of language.
Autoren-Porträt
Thomas Ricento, Division of Bicultural-Bilingual Studies, College of Education and Human Development, University of Texas, 6900 N. Loop 1604 West, San Antonio, TX 78249-0653. Fax: 210-458-5962. E-mail: tricento@utsa.edu Terrence Wiley, Division of Educational Leadership and Policy Studies, College of Education, Arizona State University, Main Campus, P.O. Box 872411, Tempe, AZ 85287-2411. Fax: 480-965-1880. E-mail: twiley@asu.edu
Bibliographische Angaben
- 2019, 96 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Juliet Langman
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429529929
- ISBN-13: 9780429529924
- Erscheinungsdatum: 30.04.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.71 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "(Re)constructing Gender in a New Voice"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "(Re)constructing Gender in a New Voice".
Kommentar verfassen