Redefining the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties (ePub)
(Sprache: Englisch)
First published in 1995. This book is about the issues in the education of pupils with learning difficulties. It redefines the relationship between the established curriculum for pupils with learning difficulties, the whole curriculum and the National...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
48.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Redefining the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties (ePub)“
First published in 1995. This book is about the issues in the education of pupils with learning difficulties. It redefines the relationship between the established curriculum for pupils with learning difficulties, the whole curriculum and the National Curriculum within the context of personal and social development.
Autoren-Porträt von Judy Sebba, Richard Byers, Richard Rose
Judy Sebba became Director of the Rees Centre for Research in Fostering and Education at Oxford University in 2012. Under her leadership, the Centre has become known nationally and internationally for its research into improving the life outcomes of children in care.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Judy Sebba , Richard Byers , Richard Rose
- 2018, 116 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429950381
- ISBN-13: 9780429950384
- Erscheinungsdatum: 03.09.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.43 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Redefining the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Redefining the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties".
Kommentar verfassen