Reframing Science Teaching and Learning (PDF)
Students and Educators Co-developing Science Practices In and Out of School
(Sprache: Englisch)
Proposing a conceptual reframing of the roles of teachers and students in formal and informal science learning settings, this book provides concrete, actionable suggestions in both elementary and secondary learning sites of how students, supported by the...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
58.60 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reframing Science Teaching and Learning (PDF)“
Proposing a conceptual reframing of the roles of teachers and students in formal and informal science learning settings, this book provides concrete, actionable suggestions in both elementary and secondary learning sites of how students, supported by the actions of educators, take on new roles, shifting from passive recipients of information to active participants in conceptual, social, epistemic and material features of science work.
Autoren-Porträt
David Stroupe is Assistant Professor in the College of Education at Michigan State University, USA.
Bibliographische Angaben
- 2017, 198 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: David Stroupe
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 131727282X
- ISBN-13: 9781317272823
- Erscheinungsdatum: 03.02.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reframing Science Teaching and Learning"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reframing Science Teaching and Learning".
Kommentar verfassen