Research in Consumer Behavior (PDF)
(Sprache: Englisch)
Volume 10 of "e;Research in Consumer Behavior"e; presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and qualitative research methods. The topics addressed include self-gifts, souvenirs, grocery coupon proneness,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
118.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Research in Consumer Behavior (PDF)“
Volume 10 of "e;Research in Consumer Behavior"e; presents a wide range of cutting edge consumer behavior research using both quantitative and qualitative research methods. The topics addressed include self-gifts, souvenirs, grocery coupon proneness, socialization, acculturation, tattooing, possession attachment, consumer decision making, information acquisition, and meaning making through consumption. As this rich set of topics suggests, this is a volume that will interest academics, practitioners, and students of consumer behavior. The book is international in scope and uses a qualitative and quantitative approach to consumer behavior research.
Bibliographische Angaben
- 2006, Englisch
- Herausgegeben: Russell W. Belk
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1848559852
- ISBN-13: 9781848559851
- Erscheinungsdatum: 11.07.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.81 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Research in Consumer Behavior"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Research in Consumer Behavior".
Kommentar verfassen