Researching Child-Dog Relationships and Narratives in the Classroom (PDF)
This interdisciplinary book explores posthuman and psychological approaches to childhood education and wellbeing by examining 'animal-assisted' education, using qualitative approaches to understand the nuanced mechanisms which unfold in child-dog interactions.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This interdisciplinary book explores posthuman and psychological approaches to childhood education and wellbeing by examining 'animal-assisted' education, using qualitative approaches to understand the nuanced mechanisms which unfold in child-dog interactions.
- Autor: Donna Carlyle
- 2024, 1. Auflage, 202 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1003850308
- ISBN-13: 9781003850304
- Erscheinungsdatum: 13.02.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 32 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Researching Child-Dog Relationships and Narratives in the Classroom".
Kommentar verfassen