Resilient Teachers, Resilient Schools (PDF)
Building and sustaining quality in testing times
(Sprache: Englisch)
Whilst much has been written over the years about teacher stress and burnout, there is very little research which reports on the resilient quality which is central for teachers' to sustain their commitment and effectiveness in contexts of challenge and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
64.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Resilient Teachers, Resilient Schools (PDF)“
Whilst much has been written over the years about teacher stress and burnout, there is very little research which reports on the resilient quality which is central for teachers' to sustain their commitment and effectiveness in contexts of challenge and change. This book focuses upon the teachers who stay in teaching and continue to strive for the best in their careers, regardless of shifts in policy, professional and personal circumstances.
Autoren-Porträt von Christopher Day, Qing Gu
Christopher Day is Professor of Education at the University of Nottingham, UK.Qing Gu is Professor of Education at the University of Nottingham, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Christopher Day , Qing Gu
- 2013, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136685766
- ISBN-13: 9781136685767
- Erscheinungsdatum: 17.12.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.06 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Resilient Teachers, Resilient Schools"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Resilient Teachers, Resilient Schools".
Kommentar verfassen