Rethinking Centre-Periphery Assumptions in the History of Education (PDF)
Exchanges among Brazil, USA, and Europe
(Sprache: Englisch)
This collection examines Brazil as a point of departure and of arrival for the analyses of circuits that, intertwined within the national borders, stimulate the reflection about international transits, hybridizations, and appropriations in a process of...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
44.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Centre-Periphery Assumptions in the History of Education (PDF)“
This collection examines Brazil as a point of departure and of arrival for the analyses of circuits that, intertwined within the national borders, stimulate the reflection about international transits, hybridizations, and appropriations in a process of transnational circulation of subjects and artifacts.
Autoren-Porträt
Diana Gonçalves Vidal is Full Professor in the School of Education at the University of São Paulo, Brazil. Vivian Batista da Silva is Associate Professor in the School of Education at the University of São Paulo, Brazil.
Bibliographische Angaben
- 2024, 1. Auflage, 220 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Diana Gonçalves Vidal, Vivian Batista Da Silva
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040001416
- ISBN-13: 9781040001417
- Erscheinungsdatum: 19.03.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.04 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Rethinking Centre-Periphery Assumptions in the History of Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Centre-Periphery Assumptions in the History of Education".
Kommentar verfassen