Rethinking Instructional Supervision (PDF)
Notes On Its Language And Culture
(Sprache: Englisch)
This text examines the role, functions and effectiveness of the university/college supervisor in the overseeing and training of the beginner teacher for the classroom. Using case studies, it identifies the different roles of the supervisor and co-operating teacher in preparing the student.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
36.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Instructional Supervision (PDF)“
This text examines the role, functions and effectiveness of the university/college supervisor in the overseeing and training of the beginner teacher for the classroom. Using case studies, it identifies the different roles of the supervisor and co-operating teacher in preparing the student.
Autoren-Porträt von Duncan Waite
Waite, Duncan
Bibliographische Angaben
- Autor: Duncan Waite
- 2004, 239 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135719276
- ISBN-13: 9781135719272
- Erscheinungsdatum: 02.06.2004
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.73 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Rethinking Instructional Supervision"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Instructional Supervision".
Kommentar verfassen