Rethinking the Media Audience (PDF)
The New Agenda
(Sprache: Englisch)
Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking the Media Audience (PDF)“
Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life.
Bibliographische Angaben
- 2009, 1. Auflage, 224 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Pertti Alasuutari
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1849206732
- ISBN-13: 9781849206730
- Erscheinungsdatum: 18.08.2009
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.62 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
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