Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II (ePub)
(Sprache: Englisch)
This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II (ePub)“
This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.
Autoren-Porträt
Heath, Robert L.; Toth, Elizabeth L.; Waymer, Damion
Bibliographische Angaben
- 2009, 2. Auflage, 392 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Robert L. Heath, Elizabeth L. Toth, Damion Waymer
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135220867
- ISBN-13: 9781135220860
- Erscheinungsdatum: 04.03.2009
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.66 MB
- Mit Kopierschutz
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Sprache:
Englisch
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