Science Teaching (PDF)
The Contribution of History and Philosophy of Science, 20th Anniversary Revised and Expanded Edition
(Sprache: Englisch)
Science Teaching explains how history and philosophy of science contributes to the resolution of persistent theoretical, curricular and pedagogical issues in science education, and shows why it is essential for science teachers to know about the history and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
96.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Science Teaching (PDF)“
Science Teaching explains how history and philosophy of science contributes to the resolution of persistent theoretical, curricular and pedagogical issues in science education, and shows why it is essential for science teachers to know about the history and philosophy of the subject they teach.
Autoren-Porträt von Michael R. Matthews
Michael R. Matthews is an Honorary Associate Professor in the School of Education at the University of New South Wales, Australia. He is Founding Editor of the international journal Science & Education; Founding President of the International History, Philosophy and Science Teaching Group; and President of the Inter-Divisional Teaching Commission of the International Union of History and Philosophy of Science. He has trained, taught and published in science education and in history and philosophy of science.
Bibliographische Angaben
- Autor: Michael R. Matthews
- 2014, 2. Auflage, 478 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136336761
- ISBN-13: 9781136336768
- Erscheinungsdatum: 19.09.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.52 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Science Teaching"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Science Teaching".
Kommentar verfassen