Self and Wisdom in Arts-Based Contemplative Inquiry in Education (ePub)
Narrative, Aesthetic and the Dialogical Presence of Thomas Merton
(Sprache: Englisch)
By foregrounding a first-person perspective, this text enacts and explores self-reflection as a mode of inquiry in educational research and highlights the centrality of the individual researcher in the construction of knowledge.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
53.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Self and Wisdom in Arts-Based Contemplative Inquiry in Education (ePub)“
By foregrounding a first-person perspective, this text enacts and explores self-reflection as a mode of inquiry in educational research and highlights the centrality of the individual researcher in the construction of knowledge.
Autoren-Porträt von Giovanni Rossini
Giovanni Rossini completed his PhD at the University of Toronto, Canada. He is a philosopher and independent scholar whose research interests span the fields of holistic and contemplative studies in education.
Bibliographische Angaben
- Autor: Giovanni Rossini
- 2020, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000244970
- ISBN-13: 9781000244977
- Erscheinungsdatum: 09.11.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 6.45 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Self and Wisdom in Arts-Based Contemplative Inquiry in Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Self and Wisdom in Arts-Based Contemplative Inquiry in Education".
Kommentar verfassen