Social Media, Organizational Identity and Public Relations (PDF)
The Challenge of Authenticity
(Sprache: Englisch)
This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
63.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Social Media, Organizational Identity and Public Relations (PDF)“
This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.
Autoren-Porträt von Amy Thurlow
Amy Thurlow is an Associate Professor of Communication Studies at Mount Saint Vincent University in Halifax, Canada where she teaches public relations and organizational communication. Her recent publications appear in Qualitative Research in Organizations and Management , The Scandinavian Journal of Management, Journal of Change Management, and the Canadian Journal of Communication. Currently, she is a co-investigator on a 5-year, multi-institutional SSHRC funded project focused on Reassembling Canadian Management Knowledge with a special interest in dispersion, equity, identity and history. She is a member of the National Education Council of the Canadian Public Relations Society and the international Commission on Public Relations Education.
Bibliographische Angaben
- Autor: Amy Thurlow
- 2018, 1. Auflage, 140 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135166252X
- ISBN-13: 9781351662529
- Erscheinungsdatum: 10.10.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.76 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Social Media, Organizational Identity and Public Relations"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Social Media, Organizational Identity and Public Relations".
Kommentar verfassen