Spirituality in Education in a Global, Pluralised World / Routledge Research in Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book argues that it is important to understand spirituality as a unifying concept that has the potential to be meaningful in its application to the lives of children and young people in areas of learning and wellbeing. Chapters show why and how...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
59.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Spirituality in Education in a Global, Pluralised World / Routledge Research in Education (PDF)“
This book argues that it is important to understand spirituality as a unifying concept that has the potential to be meaningful in its application to the lives of children and young people in areas of learning and wellbeing. Chapters show why and how spiritual learning should be addressed across the curriculum, with implications for the design of learning programs and environments.
Autoren-Porträt von Marian De Souza
Dr Marian de Souza is an Honorary Assoc Prof at Federation University, Ballarat, Australia and an Honorary Fellow at Australian Catholic University. She is also Chair, International Association for Children's Spirituality.
Bibliographische Angaben
- Autor: Marian De Souza
- 2016, 178 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317619137
- ISBN-13: 9781317619130
- Erscheinungsdatum: 08.01.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.90 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Spirituality in Education in a Global, Pluralised World / Routledge Research in Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Spirituality in Education in a Global, Pluralised World / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen