Standards in Education / Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning (ePub)
(Sprache: Englisch)
Education institutions and organizations throughout the world are currently being held accountable for achieving and maintaining historically unmatched standards of academic quality and performance. Accreditation bodies; policy makers; boards of trustees;...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.50 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Standards in Education / Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning (ePub)“
Education institutions and organizations throughout the world are currently being held accountable for achieving and maintaining historically unmatched standards of academic quality and performance. Accreditation bodies; policy makers; boards of trustees; and teacher, parent, and student groups all place educational institutions and organizations under unprecedented accountability pressures. The aim of this volume is to explore and better understand how these pressures are impacting a broad range of social and cultural issues and, subsequently, how these issues impact student motivation and learning.
Bibliographische Angaben
- 2007, 365 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Dennis M. McInerney, Shawn van Etten
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1607526271
- ISBN-13: 9781607526278
- Erscheinungsdatum: 01.08.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.78 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Standards in Education / Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Standards in Education / Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning".
Kommentar verfassen