Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education / Mathematics Education Library Bd.30 (PDF)
This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit...
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.
- 2013, 2002, 308 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: K. P Gravemeijer, R. Lehrer, H. J. van Oers, Lieven Verschaffel
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 9401731942
- ISBN-13: 9789401731942
- Erscheinungsdatum: 09.03.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 33 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education / Mathematics Education Library Bd.30".
Kommentar verfassen