Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction (PDF)
Drawing on sociocultural learning theory, this book offers a groundbreaking theory of secondary mathematics teacher learning in schools, focusing on the transformation of instruction as a conceptual change project to achieve ambitious and equitable mathematics teaching.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Drawing on sociocultural learning theory, this book offers a groundbreaking theory of secondary mathematics teacher learning in schools, focusing on the transformation of instruction as a conceptual change project to achieve ambitious and equitable mathematics teaching.
Brette Garner is Assistant Professor of Mathematics Education at the Morgridge College of Education at the University of Denver, USA.
- Autoren: Ilana Horn , Brette Garner
- 2022, 1. Auflage, 274 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 100055631X
- ISBN-13: 9781000556315
- Erscheinungsdatum: 17.03.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 8.90 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction".
Kommentar verfassen