Teaching Grammar in Second Language Classrooms / Esl & Applied Linguistics Professional (PDF)
Integrating Form-Focused Instruction in Communicative Context
(Sprache: Englisch)
This text identifies and explores the various options for integrating a focus on grammar and a focus on communication in classroom contexts and offers concrete examples of teaching activities for each option.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
66.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Grammar in Second Language Classrooms / Esl & Applied Linguistics Professional (PDF)“
This text identifies and explores the various options for integrating a focus on grammar and a focus on communication in classroom contexts and offers concrete examples of teaching activities for each option.
Autoren-Porträt von Hossein Nassaji, Sandra S. Fotos
Hossein Nassaji is Professor of Applied Linguistics in the Department of Linguistics at the University of Victoria, British Columbia, Canada.Sandra Fotos, retired Professor of English and Applied Linguistics, Senshu University, Tokyo, Japan, is currently an adjunct at the University of Victoria, Canada.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Hossein Nassaji , Sandra S. Fotos
- 2011, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136966048
- ISBN-13: 9781136966040
- Erscheinungsdatum: 17.03.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.29 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching Grammar in Second Language Classrooms / Esl & Applied Linguistics Professional"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Grammar in Second Language Classrooms / Esl & Applied Linguistics Professional".
Kommentar verfassen