Technologies of Consumer Labor / Routledge Research in Cultural and Media Studies (PDF)
This book documents and examines the history of technology used by consumers to serve oneself. He argues that the naturalization of self-service telephony shaped consumers' attitudes and expectations about digital technology.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book documents and examines the history of technology used by consumers to serve oneself. He argues that the naturalization of self-service telephony shaped consumers' attitudes and expectations about digital technology.
Michael Palm is Assistant Professor of Media and Technology Studies in the Department of Communication Studies at University of North Carolina at Chapel Hill, USA
- Autor: Michael Palm
- 2016, 186 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317287207
- ISBN-13: 9781317287209
- Erscheinungsdatum: 03.11.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.20 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Technologies of Consumer Labor / Routledge Research in Cultural and Media Studies".
Kommentar verfassen