The Blueprint for Strategic Advertising (PDF)
How Critical Thinking Builds Successful Campaigns
(Sprache: Englisch)
This book's step-by-step approach takes a comprehensive and exclusive look into the strategic use of visual, verbal, social media, integrated, and global of advertising communication. Its deconstructive process analyzes one aspect at a time, creating an...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
66.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Blueprint for Strategic Advertising (PDF)“
This book's step-by-step approach takes a comprehensive and exclusive look into the strategic use of visual, verbal, social media, integrated, and global of advertising communication. Its deconstructive process analyzes one aspect at a time, creating an invaluable research tool that students, professors, small business owners and entrepreneurs will refer to, time and again.
Autoren-Porträt von Margo Berman
Margo Berman is Professor of Advertising and Public Relations at Florida International University, USA
Bibliographische Angaben
- Autor: Margo Berman
- 2016, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317211626
- ISBN-13: 9781317211624
- Erscheinungsdatum: 01.07.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.19 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Blueprint for Strategic Advertising"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Blueprint for Strategic Advertising".
Kommentar verfassen