The Commodification of Textual Engagements in the English Renaissance (PDF)
(Sprache: Englisch)
An investigation into the nature of early modern textual advertising, this study analyzes the front matter of Renaissance books-including titles, prefatory epistles, and commendatory verses. Saenger shows how they both record and help to shape early modern...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
44.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Commodification of Textual Engagements in the English Renaissance (PDF)“
An investigation into the nature of early modern textual advertising, this study analyzes the front matter of Renaissance books-including titles, prefatory epistles, and commendatory verses. Saenger shows how they both record and help to shape early modern reading practices and urban identity. Making use of recent developments of new textualism and new economic criticism, Saenger's comparative evaluation of texts helps us to better understand the way in which the liminal genres of the paratext define books, reading, and authors.
Autoren-Porträt von Michael Saenger
Michael Saenger is Assistant Professor of English at Southwestern University, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Michael Saenger
- 2016, 182 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135189255X
- ISBN-13: 9781351892551
- Erscheinungsdatum: 05.12.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Commodification of Textual Engagements in the English Renaissance"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Commodification of Textual Engagements in the English Renaissance".
Kommentar verfassen