The Early Advertising Scene (RLE Marketing) (ePub)
(Sprache: Englisch)
Few of us realize how many of our modern comforts we owe to advertising. This fascinating volume provides a history of early American advertising, in a pre-regulation age when all manner of schemes thrived in an advertising free-for-all. As well as...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
49.40 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Early Advertising Scene (RLE Marketing) (ePub)“
Few of us realize how many of our modern comforts we owe to advertising. This fascinating volume provides a history of early American advertising, in a pre-regulation age when all manner of schemes thrived in an advertising free-for-all. As well as examining advertising techniques at the turn of the twentieth century the book also discusses practices and conditions in the fields of advertising, newspaper and magazine publishing, manufacturing and merchandising.
Autoren-Porträt von Harden B. Leachman
Multivolume collection by leading authors in the field
Bibliographische Angaben
- Autor: Harden B. Leachman
- 2014, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317659910
- ISBN-13: 9781317659914
- Erscheinungsdatum: 15.09.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.59 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Early Advertising Scene (RLE Marketing)"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Early Advertising Scene (RLE Marketing)".
Kommentar verfassen