The Hidden Academic Curriculum and Inequality in Early Education (ePub)
How Class, Race, Teacher Interactions, and Friendship Influence Student Success
(Sprache: Englisch)
Drawing on a rich ethnographic study conducted in first grade classrooms in the US, this book reveals the potentially invisible, yet significant ways that race and social class impact student success in the earliest years of their schooling.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
54.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Hidden Academic Curriculum and Inequality in Early Education (ePub)“
Drawing on a rich ethnographic study conducted in first grade classrooms in the US, this book reveals the potentially invisible, yet significant ways that race and social class impact student success in the earliest years of their schooling.
Autoren-Porträt von Karen Phelan Kozlowski
Karen Phelan Kozlowski is an Assistant Professor of Sociology at the University of Southern Mississippi, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Karen Phelan Kozlowski
- 2021, 1. Auflage, 222 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000505057
- ISBN-13: 9781000505054
- Erscheinungsdatum: 28.12.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.69 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "The Hidden Academic Curriculum and Inequality in Early Education"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Hidden Academic Curriculum and Inequality in Early Education".
Kommentar verfassen