Trajectories in the Development of Modern School Systems (PDF)
Between the National and the Global
(Sprache: Englisch)
Trajectories in the Development of Modern School Systems provides a comprehensive theoretical and empirical critique of the reform movements that seek to homogenize schooling around the world.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
72.00 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Trajectories in the Development of Modern School Systems (PDF)“
Trajectories in the Development of Modern School Systems provides a comprehensive theoretical and empirical critique of the reform movements that seek to homogenize schooling around the world.
Autoren-Porträt
Daniel Tröhler is Professor of Education and Director of the Doctoral School in Educational Sciences at the University of Luxembourg and visiting Professor of Comparative Education at the University of Granada, Spain.Thomas Lenz is a post-doctoral research associate at the Research Unit for Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) at the University of Luxembourg. He was a scientific collaborator at the University of Trier, Germany, and has taught courses at Hamline University, USA and at the Babes-Bolyai University, Romania
Bibliographische Angaben
- 2015, 294 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Daniel Tröhler, Thomas Lenz
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317448170
- ISBN-13: 9781317448174
- Erscheinungsdatum: 15.05.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Trajectories in the Development of Modern School Systems"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Trajectories in the Development of Modern School Systems".
Kommentar verfassen