Understanding Early Years Inequality (PDF)
Policy, assessment and young children's identities
(Sprache: Englisch)
Understanding Early Years Inequality uses critical sociological perspectives to examine the impact of changing assessment policy on primary school classrooms, with a particular focus on issues of inequality. Drawing on accounts of life in early years...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
64.80 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Understanding Early Years Inequality (PDF)“
Understanding Early Years Inequality uses critical sociological perspectives to examine the impact of changing assessment policy on primary school classrooms, with a particular focus on issues of inequality. Drawing on accounts of life in early years classrooms, Alice Bradbury suggests that a specific model of the 'good learner' operates, and that this model works to exclude some groups of students from positions of educational success.
Autoren-Porträt von Alice Bradbury
Alice Bradbury is Lecturer at the Institute of Education, University of London, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Alice Bradbury
- 2013, 200 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136183507
- ISBN-13: 9781136183508
- Erscheinungsdatum: 02.09.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Understanding Early Years Inequality"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Understanding Early Years Inequality".
Kommentar verfassen