What factors influence first language (L1) attrition in bilingual people? (PDF)
(Sprache: Englisch)
Seminar paper from the year 2014 in the subject English Language and Literature Studies - Other, grade: 2,3, University of Cologne (Englisches Seminar I), language: English, abstract: Every child will acquire at least one language. A lot of people learn...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
13.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „What factors influence first language (L1) attrition in bilingual people? (PDF)“
Seminar paper from the year 2014 in the subject English Language and Literature Studies - Other, grade: 2,3, University of Cologne (Englisches Seminar I), language: English, abstract: Every child will acquire at least one language. A lot of people learn more languages during their lifetime e.g. during emigration in a country with another language. During situations like these the first language (from now on referred to as L1) might get lost while the second language (from now on referred to as L2) establish as the new dominant language. But not every emigrant discovers language attrition. The different factors of language attrition in bilingual people will be presented in this term paper.
Bibliographische Angaben
- Autor: Melitta Reinerth
- 2021, 1. Auflage, 13 Seiten, Englisch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3346398994
- ISBN-13: 9783346398994
- Erscheinungsdatum: 03.05.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.48 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "What factors influence first language (L1) attrition in bilingual people?"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "What factors influence first language (L1) attrition in bilingual people?".
Kommentar verfassen