Customer Processes in Business-to-Business Service Transactions
Diss.
(Sprache: Englisch)
Janine Frauendorf analyzes how customer processes can be used to optimize the overall service process. Her focus is on the service blueprint: Originally a tool for the design and optimization of the service operator's internal process, it is now extended...
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Produktinformationen zu „Customer Processes in Business-to-Business Service Transactions “
Klappentext zu „Customer Processes in Business-to-Business Service Transactions “
Janine Frauendorf analyzes how customer processes can be used to optimize the overall service process. Her focus is on the service blueprint: Originally a tool for the design and optimization of the service operator's internal process, it is now extended taking into account the customer process aspect. She presents significant implications for services research and helpful suggestions for business practice.
Inhaltsverzeichnis zu „Customer Processes in Business-to-Business Service Transactions “
- Service Engineering- Transaction cost theory
- Customer processes
- Empirical Study
- Data analysis and interpretation
- Theoretical and practical implications
Autoren-Porträt von Janine Frauendorf
Dr. Janine Frauendorf promovierte bei Prof. Dr. Michael Kleinaltenkamp am Institut für Marketing der Freien Universität Berlin. Sie ist freiberuflich als Koordinatorin für das Journal of Business Market Managemt (JBM) tätig.
Bibliographische Angaben
- Autor: Janine Frauendorf
- 2006, 303 Seiten, 27 Abbildungen, Maße: 14,8 x 21 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Deutscher Universitätsverlag
- ISBN-10: 3835006010
- ISBN-13: 9783835006010
- Erscheinungsdatum: 24.11.2006
Sprache:
Englisch
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