Interaction Process and Chinese EFL Learners' Proficiency Development (PDF)
A Cognitive and Interactionist Approach
(Sprache: Englisch)
This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners' internal mechanisms, and presents the pedagogical...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
54.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Interaction Process and Chinese EFL Learners' Proficiency Development (PDF)“
This book provides readers a better understanding of the interaction-learning relationship in the English as a Foreign Language (EFL) context. It introduces theories on input, output, and learners' internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition.
Bibliographische Angaben
- Autor: Shanshan Gu
- 2017, 1st ed. 2018, 156 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 9811068356
- ISBN-13: 9789811068355
- Erscheinungsdatum: 01.11.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.33 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Interaction Process and Chinese EFL Learners' Proficiency Development"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Interaction Process and Chinese EFL Learners' Proficiency Development".
Kommentar verfassen