Marketing in Latin America and the Caribbean (ePub)
Contemporary Case Studies
(Sprache: Englisch)
Marketing in Latin America and the Caribbean is a casebook that analyses the marketing histories, challenges, strategies and vision of small, medium and large indigenous businesses from South America, Central America, Mexico and the Caribbean.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
63.30 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing in Latin America and the Caribbean (ePub)“
Marketing in Latin America and the Caribbean is a casebook that analyses the marketing histories, challenges, strategies and vision of small, medium and large indigenous businesses from South America, Central America, Mexico and the Caribbean.
Autoren-Porträt
Joseann J. Knight is a Lecturer in Marketing and Consumer Behaviour at the Cave Hill Campus of the University of the West Indies, Barbados.Fabrizio Noboa S. is an Associate Professor at the University of San Francisco at Quito Business School, Ecuador.
Barney G. Pacheco is a Marketing Lecturer in the Department of Management Studies, The University of the West Indies, St. Augustine Campus, Trinidad and Tobago.
Bibliographische Angaben
- 2022, 1. Auflage, 228 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Joseann Knight, Fabrizio Noboa S., Barney G. Pacheco
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000555194
- ISBN-13: 9781000555196
- Erscheinungsdatum: 17.03.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 6.31 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Marketing in Latin America and the Caribbean"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing in Latin America and the Caribbean".
Kommentar verfassen