The Nature of Statistical Learning Theory / Information Science and Statistics (PDF)
(Sprache: Englisch)
The aim of this book is to discuss the fundamental ideas which lie behind the statistical theory of learning and generalization. It considers learning as a general problem of function estimation based on empirical data. Omitting proofs and technical...
sofort als Download lieferbar
Printausgabe 241.99 €
eBook (pdf) -5%
229.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Nature of Statistical Learning Theory / Information Science and Statistics (PDF)“
The aim of this book is to discuss the fundamental ideas which lie behind the statistical theory of learning and generalization. It considers learning as a general problem of function estimation based on empirical data. Omitting proofs and technical details, the author concentrates on discussing the main results of learning theory and their connections to fundamental problems in statistics. This second edition contains three new chapters devoted to further development of the learning theory and SVM techniques. Written in a readable and concise style, the book is intended for statisticians, mathematicians, physicists, and computer scientists.
Bibliographische Angaben
- Autor: Vladimir Vapnik
- 2013, 2nd ed. 2000, 314 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer US
- ISBN-10: 1475732643
- ISBN-13: 9781475732641
- Erscheinungsdatum: 29.06.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Nature of Statistical Learning Theory / Information Science and Statistics"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Nature of Statistical Learning Theory / Information Science and Statistics".
Kommentar verfassen